Hvis det ikke er første gang, du besøger min blog, så vil nok allerede have opdaget, at den ser noget anderledes ud, end den plejer at gøre.

Det skyldes, at jeg er midt i en større omlægning af alt, hvad der har med mit forfatterskab at gøre. Det er nye tider i bøgernes verden, måske mere end de fleste lader til at forstå, og derfor har jeg valgt at bruge hele dette år på at færdiggøre, stoppe eller omlægge, de projekter som ikke skal med ind i fremtiden, så noget nyt kan spire frem i deres sted. Jeg skal have hænderne fri for at kunne tage skeen over i den anden hånd🙂

En af største forandringer lige nu og her er, at jeg nedlægger Mørket-Bookstore pr. 1. juni 2012. Det er en naturlig konsekvens af, at e-bogen overtager markedet, og lige meget om det gør ondt eller ej på en bogorm som mig, så tror jeg ikke, der findes papirbøger om fem år – og hvad skal man så med sin egen internetboghandel?

OPHØRSUDSALG!

Da Mørket-Bookstore lukker og slukker 1. juni 2012, er der ophørsudsalg måneden ud.

50% rabat eller mere på ALLE VARER: Bøger, tegneserier, plakater, orignaltegninger, på ALT.

Bare klik her og shop amok. Det er sidste chance, det fås ikke billigere.