Tags

, ,

Jeg må ikke sige så meget … endnu …

Men jeg har fået lov at dele dette billede med jer. Her ses jeg sammen med skuespilleren Anne Bergfeld, der er all dressed up som hovedrollen i en spillefilm bygget over en af mine bøger. Det er desværre alt, jeg må sige indtil videre.

Anne Bergfeld og Steen Langstrup

Det er stadig kun testoptagelser, men med gudernes velvilje og en god pose held, kunne det her godt gå hen og blive til en film i løbet af et år eller to.

Det er en både kejlet og lidt følsom oplevelse, når man som forfatter møder den skuespiller, der skal give liv til en person, man har levet med inde i hovedet i mange år. Jeg har efterhånden prøvet det nogle gange, men jeg vænner mig aldrig helt til det. Dette var en af de gange, hvor det var rigtig fedt. Anne ligner hovedpersonen, som jeg så hende for mig, næsten uhyggeligt meget. Jeg håber virkelig, at det her projekt bliver til en færdig film. Der er så meget godt i det.