facebookbanner-alt-det-kopi

 

 

 

 

 

 

2 Feet Entertainment har stand på dette års BogForum, og der kommer til at ske en masse, så kig endelig forbi!

Min prisvindende roman, Alt det hun ville ønske hun ikke forstod, er på vej til de danske biografer næste år, som du sikkert ved. Filmen kommer til at hedde Finale.

Jeg glæder mig selvfølgelig helt vildt til filmen kommer, og derfor løfter filmholdet og jeg en del af slørret for, hvad man kan vente sig.

Her vil man kunne møde instruktør Søren Juul Petersen, hovedrolleindehaverne Anne Bergfeld og Karin Michelsen og selvfølgelig mig🙂

Der vil være filmrekvisitter på 2 Feet Entertainments stand, hvor man vil kunne sætte sig i torturstolen fra filmen, møde filmholdet up-upclose til en snak eller en selfie — eller måske sikre sig en bog signeret af holdet.

Det sker Lørdag den 12. november på stand C3-046, klokken 16:00

Efterfølgende vil holdet blive interviewet af Susanne Bjertrup på Scene 2, klokken 17:15.

Har du ikke mulighed for at besøge BogForum lørdag eftermiddag, så kig alligevel forbi 2 Feet Entertainments stand. Jeg er at træffe der nogenlunde hele tiden. Det er en oplagt chance for at få suplere samlingen med nye signerede bøger – eller bare hilse på.

2 Feet deler stand med to andre forlag, Candied Crime og Gribshave Forlag, og sammen arrangerer vi hver dag konkurrencer på standen, hvor man kan vinde bøger.

Fredag den 11. november, klokken 18, kan man også møde mig på Krimimessens stand, hvor jeg vil læse lidt op af min nye roman, ‘Ø’.