Tags

, ,

Ø’ udkom sidste år, fik en af de bedste modtagelser, nogen af mine bøger har fået, og i løbet af få måneder solgte første udgaven ud.

Det har taget alt for længe, jeg ved det godt, men nu er der endelig trykt en ny og lidt billigere udgave. Så nåede du ikke at få fingre i bogen i første omgang, så er det nu du skal slå til.

Det kunne også være en julegaveidé …

 

“Simpelthen fremragende … Med ‘Ø’ er Steen Langstrup tilbage i topform.”
Jette Holst i Gyseren.

“Det er alt for længe siden, at jeg sidst har læst noget af Steen Langstrup … Aldrig har jeg været så overrasket over en slutning.”
Mia Krone Jørgensen i Readers Wall.

“Langstrup er simpelthen gysets mester, så hvad skal vi danskere
med Stephen King, når vi har Langstrup.”
Jannik Lunn i Bogpusheren.

“Det er ganske enkelt verdensklasse.”
Søren Henrik Jacobsen i Skræk & Rædsel.

Sådan gør du:

Du kan købe den direkte hos mig – og få den signeret, enten til dig selv eller til en du holder af.

Bogen koster kun 150,- inkl. moms, levering og signering!

(Tilbuddet gælder frem til den 1/12-2017)

Send en e-mail til: 2feet@steenlangstrup.dk

Husk at skrive rabatkoden BLOG17 — og selvfølgelig dit navn og adresse, så jeg har et sted at sende bogen hen.

Jeg vedlægger en faktura med betalingsoplysninger. Betaling skal senest ske 14 dage efter faktura dato.

