Tags

, , , , , , , , , , , , ,

I morgen, den 14. februar, udkommer min nye bog, novellesamlingen ‘I lygternes skær’.

Den indeholder elleve krybende, legesyge og brutale gys om nattens dybe skygger, om sindets bundløse mørke, om de mareridt, der gemmer i de sorteste kroge og kun anes i lygternes skær.

Der er hjerte og plads til at tolke selv, skrevet med nerve og præcision — til en søvnløs nat eller to.

Elleve noveller. Elleve spidsfindige mareridt.

Nogle har været udgivet i andre sammenhænge, andre er helt nye tekster, men ingen af dem er at finde i mine tidligere to novellesamlinger.

‘I lygternes skær’ indeholder følgende elleve gys:

‘Spis mig, drik mig’, ‘James’, ‘Aben smiler’, ‘Første jul uden mor’, ‘Metro’, ‘Ondskaben i ham’, ‘El Daemon’, ‘At dræbe en vampyr’, ‘Kryb’, ‘Valentinsdag’ og ‘Hvide piger i lygternes skær’.

Den udkommer i morgen på papir. Digitale udkommer følger snart. Du kan få din lokale boghandler til at bestille den hjem til dig, du kan reservere den på biblioteket, eller du kan købe den signeret af mig ved at klikke HER.