Tags

,

Så er det juni, sommerferien er så nær, at man næsten kan lugte den!

Igen i år forkæler jeg modtagerne af mit nyhedsbrev med et gratis sommergys. I år er det en nyskreven, creepy novelle, der hedder ‘Aben smiler’. Jeg skrev den sidste efterår, mens jeg redigerede min nye roman, ‘Skadedyr og tulipaner’. Jeg håber, det lille kolde gys vil blive nydt i sommervarmen.

Maja har udlejet sin lejlighed gennem Airbnb, mens hun har været ude at rejse. Da hun kommer hjem, lugter der af fremmede mennesker i lejligheden, men ellers er alt sådan okay. På nær en ting: De har glemt en bamse, eller faktisk er det en abe. En gammel, smilende tøj-abe. Hun lægger den på reolen i en plasticpose. Men der er den ikke, næste gang hun kigger.

Modtagere af mit nyhedsbrev får en e-mail med novellen i løbet af i dag. Er du ikke tilmeldt mit nyhedsbrev, men vil gerne læse novellen, så er der kun en ting at gøre, du må se at tilmelde dig mit nyhedsbrev. Alle, der tilmelder sig nyhedsbrevet i løbet af 2017, får novellen tilsendt på e-mail gratis. Dog vil nye tilmeldte i juli først få novellen i august. Du tilmeldes LIGE HER!

Novellen er en e-bog. Den leveres i flere formater. Men bemærk venligst, at det er en personlig gave til dig. Du må kopiere den til eget brug, men ikke til familie eller venner eller andre – og du må slet ikke under nogen omstændigheder videreformidle eller sælge den. Vil andre gerne læse med, er de velkomne til selv at tilmelde sig nyhedsbrevet – og få deres novelle tilsendt. Så bed dem tilmelde sig nyhedsbrevet og så er alle glade.